fredag 5 juli 2013

Värre än så blir det inte

Vet inte vad som hände, men jag har inte mått så bra idag. Vaknade med samma känsla av yrsel och magont som jag somnade med. Ett långpass fanns inte på kartan. Jag har varit ledig idag och även om jag gick upp vid 08.30 gick jag och la mig sedan igen. Sov till 14.30. Sedan dess har jag hällt i mig saft och ätit välsaltad pasta och mår mycket bättre. Fortfarande inget långpass på kartan dock.


Kom att tänka på blåa tår. En fd jobbarkompis Bertil fick den värsta tån jag någonsin sett när vi städade kontoret och han tappade en lampfot på tån. Den var verkligen förjävlig. Min lila pyttetå har inget att komma där. Klicka här för att se tån, men ärligt talat måste jag varna för den ser helt sjuk ut.

Ps, Bertil och hans tå mår bra idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar