tisdag 10 september 2013

Fördelen med pauslösheten

Hade cirka noll minuter på mig från att jag kom hem till att jag skulle vara ute och springa för att hinna med just joggingturen innan jag skulle kolla på andra som sprang 10000 meter.
Chop chop!

Och tur var väl det. Hade jag fått såsa hemma skulle jag nog aldrig kommit ut. Ibland är det bra att inte ha för mycket tid att känna efter.

Jag är fortfarande lite förkyld, så det blev ett kort men flåsigt pass. 6 km, och sen en liten km till för att komma hem. 

I slottsskogen såg jag jättemånga(!) som löptränade ihop. Vet inte vilka de var, men det såg hårt och kul ut! Skulle vara kul att haka på!

Nu ska jag äta choklad och sova. Snart är det dags att gå upp i ottan och crawla igen. 



2 kommentarer:

  1. Göteborg running club skulle jag tro. Gratis träning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte också det. Vad många de har blivit!!

      Radera