onsdag 12 mars 2014

Solen i ögonen och maraton i sikte!

Idag stod det endast enkel väg till jobbet på schemat. Och tur var väl det. Jag har inte haft tvättid på länge och nu tryter valmöjligheterna i strumplådan. Och i övriga lådor. 


Solen sken, himlen var klarblå och min flourucerande reflexjacka var inte direkt nödvändig. Ett vårtecken får man säga.


Och så dagens älvsborgsbron, Det är vacker utsikt åt ena hållet iallafall. Jag borde kanske börja ta bilder av långtradarna som dundrar förbi precis bredvid cykelbanan. 


Jag sprang längs med vattnet och lyssnade på P1 morgon som jag brukar. Jag tänkte mycket på Nils Horner.


Kom fram, åt medhavd frukost och jobbade samtidigt som jag väntade på att klockan skulle bli 11.



Efter att alarmet ringt gick jag raka vägen in på stockholms maraton och anmälde mig. 10 minuter senare var alla platser slut. Men nu är det klart. Jag ska springa!
(Dags att börja träna...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar