lördag 11 januari 2014

Nostalgitripp

Vissa dagar behöver jag inte springa. Såklart. Men jag tycker det är lätt att fastna i tanken att springa är normalt, vila är dåligt. Istället för att tycka att jag är grym som tränar ligger fokuset snarare på att jag är slapp när jag inte tränar.

Idag var dock en dag när jag var helt inställd på att inte springa. När eftermiddagen hade gått kliadedet för mycket i benen och jag gick ut, utan varken koll på området eller någon gpsklocka.
Jag vet verkligen inte hur långt det blev. Det tog typ 40 minuter, men det var kolmörkt och gick troligtvis rätt sakta. 

Sprang förbi mitt gamla gymnasium. Har knappt varit där överhuvudtaget sedan studenten och jag fick flash backs av lastbilsflak och folksamlingar. 
Därborta ligger det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar