torsdag 17 oktober 2013

Uppladdning

Igår gick jag hem från jobbet, jag fick en sån blixtrande huvudvärk. Huvudvärk har man ju ibland, men den här var alldeles extra ond. Jag kunde inte riktigt fokusera på någonting och så småningom började jag må illa också.
Jag tog mig hem, sov sov sov och sedan åt jag ris och huvudvärkstabletter. Mot kvällen kunde jag ta mig upp ur sängen och göra min livsnödvändiga inför-amsterdam-tvätt.

Idag är det väl bättre. Men tja, det var väl inte den här sortens uppladdning jag hade tänkt mig.
Får se hur detta huvud artar sig. Jag är förvisso envis och det är få saker som kan få mig att inte starta på söndag, men om min hjärna skulle vara i fara – ja då får jag väl överväga det ändå.

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna på söndag samt tackar för en bild-fylld, läsvärd och inspirerande blogg.
    Kan inte du skriva ett inlägg om löpning på vintern? Nu är det förhoppningsvis långt kvar men det skadar ju aldrig att vara förberedd. Jag går nämligen i tankarna att köpa främst ett par skor för is och snö, samt varmare kläder. Men jag kan inte så mycket om det hela.

    Tack och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Chirstoffer och tack för tumhållning :))) Jag kommer att fortsätta springa och skriva hela vintern, so there will be vinterlöpningsinlägg! Jag har inte så speciella kläder på vintern, bara fler lager. Har inga fodrade tajts utan kör med underställ + vanliga tajts. Samma sak på överkroppen. underställ + tshirt + vindtät jacka. Det är inte många dagar om året man behvöer så mycket mer tycker jag. Men visst, jag har ett underställ i meinoull som åker fram ibland ;) löparvantar, mössa och en tunn ull-buff är bra att ha. När det är snö har jag ett par inov8 x-talon (googla :) på fötterna. De är tunna, men har en grym sula som fäster i snön. Är det riktigt isigt tar jag fram broddarna pensionär-style och spänner på vilka springskor som helst. Hoppas du hittar nåt bra, kör hårt!

      Radera