tisdag 15 oktober 2013

Fem dagar kvar

En till-och-från-jobbet-runda idag. Kanske var det lite mycket med 7+7 km på samma dag när det är meningen att jag ska trappa ner.

För mig, som springer så förhållandevis lite, är det nog bäst att vila sig i form. Jag har allt att vinna på mycket återhämtning och utvilade ben. Samtidigt vill man ju inte förslappas. Det känns ju bra för huvudet att hålla igång.

Morgonen var fin. Det är en fin höst. I Göteborg är man ju van vid att det regnar på tvären nästan jämt, men det gör inget att man slipper det emellanåt.

Sedvanlig utsikt från älvsborgsbron.

Trött. Jag ville bara lägga mig ner och sova. Men sånt passar sig inte.

Totalt 7 morgonkilometer blev det. Sedan jobb jobb jobb och sedan sprang jag hem igen. 


Solen är på väg ner. Ej ok. 
 
Har köpt nya lampor till min cykel. Hämtade ut dem på vägen hem (hur kan alla utlämningsställen ligga på så konstiga adresser?). Eftersom jag sprang dit slapp jag ränna runt för att få ihop de sista metrarna. Jag fick säkert 300 m till godo. Sprang 7 km, sen gick jag resten. Det var gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar