lördag 27 september 2014

Bedrövlig känsla

Jag hade sett fram emot den här lördagen. Trots att jag ska jobba idag (också) så skulle jag ha tid/ork att träna. Halleluja. Det har ju varit ett par riktigt jobbiga månader på jobbet, med en deluxtung vecka det senaste. Men efter idag blir det mer normaljobbigt. Skönt.

Mådde lite halvkonstigt men tänkte att det skulle gå över när jag kom ut. Siktade på änggårdsbergen och tänkte vara ute över en timma om det kändes bra. 
Det kändes verkligen inte bra. Till viss del får man ju bara bita ihop, efter ett par km brukar det kännas bättre. Men nä, idag blev det bara värre. Jag kapade rundan, sprang hem och fick ihop 6 km eller nåt. Det som började med en lite snurrig känsla blev värre och i slutet trodde jag att jag skulle kräkas.

Satte mig i skuggan och bara satt där. Länge. 

Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det är nåt sorts stressyndrom, men jag hoppas det känns bättre imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar