onsdag 17 september 2014

Jobbjogg med tunga ben

Det är väl inget att hålla på så jag tänkte att nu är det dags att börja transportjogga igen. Och även om det är mycket asfalt hela vägen hem, så är det rätt fina vyer här och där.
Älskar även höstkylan som slår igenom trots att solen värmer. "Krispigt". 


Hade lite bråttom hem, skulle träffa en kompis för att äta hamburgare och dricka öl. Sånt vill man inte va sen till.
Jag pinnade på så gott jag kunde, men benen var tunga och degiga från intervallpasset igår.


När jag springer på bryggan längs med vattnet oroar jag mig för att jag ska halka och ramla i. Skulle krävas en helt enorm vurpa, men likväl - vad jobbigt det skulle vara. 


Här sprang vi en del av intervallerna igår. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. 


Bron gick förhållandevis bra idag och när jag fiskade upp mobilen för att ta en bild av härligheten (utsikten alltså) märkte jag att jag inte var så sen som jag trodde. Skönt! 
Jag tog en bild och lunkade hemåt med mina stockar till ben. 
Tänkte springa imorn bitti och men hälen är lite arg nu, så vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar