måndag 22 september 2014

Bloggtips

Jovisst blev det några km dagen efter den där tunga joggen. Men jag tog den korta vägen, knappt 4 km till båten. Ibland får man kompromissa lite.



En gomorronbild. Och en bild på båten. Jag var svettig, men jag tänker att alla andra för för morgontrötta för att orka bry sig.



Efter att favoritbloggaren Rock'n'roll running la ner är jag på jakt efter nya roliga träningsbloggar att följa. Helst tjejer, och gärna målinriktade men för inte några kroppshetsande typer. Jag vill bli inspirerad till att springa, inte hetsad till att äta måttliga portioner av kolhydratfri kost.
Sedan gillar jag många (stora) bilder och en snygg layout. För många krav? Här kommer ett till: lite humor vore kul.
Det ska ju vara kul att läsa.

Tipsa mig gärna! Jag är svältfödd.

1 kommentar:

  1. Tack! Sandras och fridas bloggar har jag haft lite koll på innan, men det var en bra påminnelse. Lisa Ström verkar ju vara väldigt läsvärd! Tittade på hennes andra blogg också, Osportsligt, och gillade!

    SvaraRadera