måndag 17 juni 2013

Mer säl än löpare

Om jag slängde mig på banan första veckan så slängde jag mig väl av banan andra veckan. No hard feelings gentemot mig själv dock eftersom jag är i Grekland.
Det är jättevarmt och jag ligger som en säl vid havet hela dagarna. Eftersom min kompis blev av med sitt bagage de första 4(!) dagarna var gemensam träning inte aktuell, och det kändes lite väl kallt att bara strunta i henne så att jag själv kunde få träna. Sen var semester modet satt. Så trots våra högtflygande planer om diverse aktiviteter har det mest blivit vin och hav. Bra för hälsan det med.

Jag har sprungit två ggr, blygsamma men stekheta 6 km på morgonen.
Eftersom andra rundan var idag, måndag, landade förra veckan således på 6 grekkilometrar + 8 svenskkilometrar innan jag åkte.
Men 6 grekkilometrar känns som det dubbla. Minst. 

Over and out från balkongen där jag tog den här lätt förstörda bilden imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar