fredag 16 januari 2015

Pusselspring

För att få ihop träningsfritiden med den sociala fritiden sprang jag på det lilla mellanrum av tid jag hade efter jobbet och innan jag skulle träffa mina kompisar. Egentligen fanns där inget mellanrum rent tidsmässigt, jag fick skapa det. Gå några minuter tidigare från jobbet, och komma lite senare till kompisen. 

Det var blåsigt och jag har inte någon superkoll på området kring jobbet. Det fanns inte utrymme för några äventyr så jag sprang 4 km åt ena hållet, vände och sprang tillbaka. Det blev ändå fint och lite nostalgiskt att springa mot Älvsborgsbron, min gamla transportrunda. 

Jag duschade snabbt på jobbet och stack iväg. Mission completed. Mycket nöjd.


Innan träning. Tom blick.

Kolla där är den, min Älvsborgsbro.

Tillbaka på arbetsplatsen.

Efter träning, rosor på kind och helg i sikte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar