onsdag 13 november 2013

Bilder i brist på ord

Jag är jättejättetrött, men jag kan ju inte ha fotograferat mina rundor i onödan så här kommer en resumé i bilder.

Igår jobbade jag länge och kom ifrån jobbet först vid 21.00. Var seg, men samtidigt ville jag få bort all den där stelheten jag får i mig av att knappa på en dator i 12 timmar. Så jag sprang hem.
Tog den här bilden på havet i mörkret, men sedan dog telefonen. 

Sprang hem, åt minst 8 rostade mackor med ost (kanske fler, tappade räkningen). 

Vaknade i morse och var såhär sugen på att springa. 


Jag tycker för tillfället att det är otroligt jobbigt att åka buss/spårvagn. Det tar så lång tid. Och det är få saker som gör mig så rosenrasande som att missa en vagn. 
För min inre frid och stressmage är det bättre att cykla eller springa.


Jag köpte mitt ganska goda kaffe, min ganska goda macka och min riktigt goda yoghurt. En frukost som jag inte skulle hinna äta förrän 1,5 timma senare. Det var jag och min hunger dock lyckligt ovetande om vid fototillfället.


Himlen var fin. Jag kan knappt se mig mätt på moln och löv och hav och sånt. Well well.

Sedan tog jag uppenbarligen bilder när mobilen låg i fickan på min röda jacka. (En sådan dra-över-huvudet-jacka från dobsom. Helt grym, funkar i alla väder utom hetta. Måste köpa en ny/en till, min är sönderanvänd.)


Det blev visst en del ord trots allt. Imorn ska jag inte springa, men fråga är vad jag ska göra i helgen. Börjar kanske bli dags för ett längre pass? Eller fortsätter jag med höstvila? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar