torsdag 6 februari 2014

Dagens jobbjogg (och en bild på en hund)

Tillbaka på bron igen! Fortfarande hungrig, det går liksom inte över. Mer mat, jag vill ha mer mat!
(OBS, jag äter. Därav oförstående till hungern.)



Jag tycker att det är oerhört skönt att springa till jobbet. Jag vaknar till, och det känns gött att ha hunnit göra nåt redan innan jobbet. Däremot är jag trött på min väg till jobbet. Det känns väldigt oinspirerade. Saknar skogen! 

Jag tycker att det är lite mysigt att äta min frukost framför datorn. Men idag hade jag överdrivet många lådor i ryggsäcken. Ett helt lådberg.


Det här är en hundvalp. Den är lurvig och social och finns på mitt jobb. Tom jag som är hundrädd gillar den. 


Imorgon ska jag inte springa. Men till helgen skulle det vara gott med ett ordentligt långpass. Ett långt och långsamt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar