söndag 15 mars 2015

Multisport

Idag blev det många träningsformer på hyfsat kort tid. Jag hade inte så mycket planerat för söndagen, så efter morgongröten sprang jag till friskis, gick på spinningpass, gymmade, sprang hem och avslutade med mördarrollern. Det blev drygt 2 timmar hyfsat effektiv tid. Det är bara 2-3 km till gymmet och jag tog inga extrarundor, bara raka spåret.

Jag gjorde en ny övning på gymmet som kan bli en favorit. Kändes som att den gjorde mycket nytta för herregud vad det brände i mina små balansmuskler. Jag gjorde utfallssteg med med ena foten på en pall, ca 40 cm hög, och andra foten på en balansplatta. Bytte ben efter 10 stycken, och körde två varv.

Imorgon ska jag jobba. Vet inte när jag kommer därifrån, sånt är svårt när man är ny, men jag ska försöka hinna gå på indoor walking med en kompis. Det är alltså ett konditionspass på crosstrainers. Just morgondagens pass är min kompis favorit, så det är mycket målinriktat jag ska gå på just det. Jag gillar ju inte ens indoor walking, men jag tycker det är dags att jag ändrar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar